«Η Εταιρεία μας στοχεύοντας στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την παροχή της υπηρεσίας επαγγελματικής κατάρτισης και δια βίου μάθησης, στηρίζει και δεσμεύεται για την εγκατάσταση και την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης, σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΝ ΙSO 9001:2015 EN ISO 21001:2018 και EN ISO 29993:2017, με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, συμμορφούμενων με τις κανονιστικές και νομοθετικές απαιτήσεις και τη διαρκή προσπάθεια για βελτίωση, τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και του ιδίου του Συστήματος Διαχείρισης.»
Η παραπάνω δέσμευση επιτυγχάνεται μέσω:
- Της εφαρμογής των απαιτούμενων Διαδικασιών Ελέγχου & Τεκμηριωμένων Πληροφοριών, Εσωτερικών Επιθεωρήσεων, Ελέγχου μη Συμμορφούμενης Υπηρεσίες και Προτάσεων Βελτίωσης.
- Της εισαγωγής κατάλληλων Δεικτών, για την μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση των κρίσιμων για την ποιότητα διεργασιών που αναφέρονται στο Πλαίσιο Λειτουργίας.
- Της τακτικής ανασκόπησης των Στόχων και Δεικτών με στόχο την διαρκή βελτίωση.
- Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Υπηρεσιών Διαδικτύου, Εγκατάστασης- Συντήρησης & Υποστήριξης Προϊόντων.
- Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσιών Κατάρτισης & Εκπαίδευσης (Σύγχρονη- Ασύγχρονη – Μεικτή).
- Της καταγραφής και ανάλυσης των αιτημάτων και των αναδράσεων των πελατών.
- Της τήρησης προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας των ενδιαφερόμενων μερών και ειδικά του πελάτη η / και ωφελούμενου.
- Της διάθεσης των απαιτούμενων πόρων και της σωστής διαχείρισης αυτών.
- Της Προστασίας και Διαφύλαξης των Προσωπικών Δεδομένων